dilluns, 26 de setembre del 2011

Gènesi...


Tot té un origen, un començament...una mena de neixement, més o menys dolorós, que marca l'inici...

En el meu cas ha estat la necessitat d'un mòn a on refugiar-me, a on viure i gaudir d'allò que aquest, real i cruel, masses vegades no m'ha deixat assaborir, el que m'ha dut fins a Strabo. I fins i tot, ni tan sols en això sóc original... vaig quedar captivat, anys enrere, per la magia d'un llibre, pels personatges, per trobar-me amb una situació que no m'hagués importat viure a mi també. I aquí vaig trobar-me a Strabo... o ell em va trobar a mi?
Strabo va anidar al meu pensament, va trobar un lloc a dins meu i em va ensenyar un portal a través del qual escapolir-me...tot i que el peatge a pagar fos la solitud.

Així doncs, mitjançant aquest altre "gènesi", m'hi vull retrobar, vull posar paraules als pensaments, fil als sentiments, als desitjos, als somnis...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada